dinsdag, december 15, 2015

p#



Cornelis Bastiaan Vaandrager

ik moet kieze
Ik kan maar 1 keer uitgeve.
Ik hep met hele andere keuzes te make.
Ik kan hoop ellende bespare.
Ik hep weinug speelruimte.
Ik kan heel goed met geld omgaan.

Ik kan nie anders.
Ik kan nie nonsjalant omspringe.
Ik kan oplossinge gaan zoeke.
Ik ben genijgt te kope.
Ik moet passende maniere vinden.
Ik weet van mezelf.

Ik kan probere.
Ik kan zien wat overblijf.
Ik kan gestructureerd gaan uitgeve.
Ik wil tog leuke dinge doen
Ik kan same gaan ete.
Ik kan overwege.
Ik kan geen kant meer uit.
Ik moet me realizere.
Ik kan me lang niks permittere.

Stel
Stel, ik hep hart nodig.
Het is natuurlijk droevig.
Ik vin het eng.
Ik kan vrage.
Ik kan wachte.
Ik kan elke ogtund belle.
Ik kan informere, wanneer ik maar dénk.


Ik kan afsluiten.
Het is te gek voor woorde.

Ik kan het zo gek nie verzinne.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen